Mtsubishi Shop d.o.o. • (011) 2892.997 / 2891.239 • (064) 1595.442
Reklamacije / Povraćaj robe
Mitsubishi Shop D.O.O.
Radnim danima: 8-17h / Subotom 8-15h
Reklamacije
a) Pri rešavanju reklamacija – za proizvode koji poseduju garantni list proizvodjača, primenjujemo uslove i rokove iz garantnog lista na način kako je predvideo proizvodjač.
b) Za proizvode koji nemaju garantni list, na osnovu odredbi CL 35 Zakona o zaštiti potrošača (SL Glasnik RS 79/05), primenjujemo sledeća pravila:
- Kupac ima pravo da reklamira kupljeni proizvod u roku od 6 meseci od dana kupovine.
- Uz proizvod se mora dostaviti originalni fiskalni račun, opis kvara overen od strane ovlašćenog servisa i popunjen obrazac za zamenu reklamacije. Bez navedene dokumentacije postupak reklamacije nije moguć i neće se ulaziti u njegovu proceduru.
- Mehanička oštećenja ili nedostaci na proizvodu koji su nastali usled nepravilne upotrebe ili nestručne ugradnje, ne mogu biti predmet reklamacije.
- Troškovi prevoza i naknadne ugradnje reklamiranog proizvoda ne idu na naš teret
Povraćaj robe
a) Proizvod koji vraćate mora biti neoštećen, neugradjivan i u originalnoj ambalaži a uz to je neophodno da nam priložite originalni fiskalni račun.
b) Povraćaj nije moguće izvrsiti za proizvode kao što su
- Ulja
- Anrifrizi
- Aditivi
- Poliri
- Auto galanterija
- Auto-elektrika – bobine, senzori, regleri, komutatori …
Napomena: U retkim slučajevima kada podaci iz saobraćajne dozvole ne odgovaraju vozilu za koje naručujete, Mitsubishi Shop d.o.o ne snosi troškove povraćaja za pogrešno naručen deo.