Mtsubishi Shop d.o.o. • (011) 2892.997 / 2891.239 • (064) 1595.442

Reklamacije / Povraćaj robe

Mitsubishi Shop D.O.O.

Radnim danima: 8-17h / Subotom 8-15h

Reklamacije

a) Pri rešavanju reklamacija – za proizvode koji poseduju garantni list proizvodjača, primenjujemo uslove i rokove iz garantnog lista na način kako je predvideo proizvodjač.

b) Za proizvode koji nemaju garantni list, na osnovu odredbi CL 35 Zakona o zaštiti potrošača (SL Glasnik RS 79/05), primenjujemo sledeća pravila:

 

  • Kupac ima pravo da reklamira kupljeni proizvod u roku od 6 meseci od dana kupovine.

 

  • Uz proizvod se mora dostaviti originalni fiskalni račun, opis kvara overen od strane ovlašćenog servisa i popunjen obrazac za zamenu reklamacije. Bez navedene dokumentacije postupak reklamacije nije moguć i neće se ulaziti u njegovu proceduru.

 

  • Mehanička oštećenja ili nedostaci na proizvodu koji su nastali usled nepravilne upotrebe ili nestručne ugradnje, ne mogu biti predmet reklamacije.

 

  • Troškovi prevoza i naknadne ugradnje reklamiranog proizvoda ne idu na naš teret

Povraćaj robe

a) Proizvod koji vraćate mora biti neoštećen, neugradjivan i u originalnoj ambalaži a uz to je neophodno da nam priložite originalni fiskalni račun.

b) Povraćaj nije moguće izvrsiti za proizvode kao što su

  • Ulja
  • Anrifrizi
  • Aditivi
  • Poliri
  • Auto galanterija
  • Auto-elektrika – bobine, senzori, regleri, komutatori …

Napomena: U retkim slučajevima kada podaci iz saobraćajne dozvole ne odgovaraju vozilu za koje naručujete, Mitsubishi Shop d.o.o ne snosi troškove povraćaja za pogrešno naručen deo.